Loading...
05
2017

Badaj zwyczaje zakupowe klientów

Badaj zwyczaje zakupowe klientów

Rozwiązanie Xaris® Shopper Loyalty Survey™ dostarcza kompleksową wiedzę o konsumentach w sklepie. Wykorzystując nowoczesne technologie realizuje badanie w trzech aspektach: ZLICZANIE, DEMOGRAFIA oraz LOJALNOŚĆ. Łącząc otrzymane analizy z transakcjami kasowymi pozwala to na proste wnioskowanie wspomagające podejmowanie decyzji biznesowych.

Analityka ruchu w sklepie prowadzi do opracowania wniosków związanych z konwersją sprzedaży (Performance On Traffic) oraz harmonogramu pracy personelu. Demografia wskazuje jak grupa celowa reaguje na ofertę, a także wspiera skuteczność doboru asortymentu. Dzięki popularyzacji smartphone w Polsce Xaris® mierzy lojalność konsumentów. Uzyskane dane wskazują czy dany klient jest pierwszy raz w sklepie, czy też regularnie powraca na akcje promocyjne. Xaris® Shopper Loyalty Survey™ bada także zaangażowanie Klientów w miejscu sprzedaży poprzez czas spędzony w sklepie. Umożliwia to ocenę biznesową pełnej oferty sprzedażowej i jej atrakcyjności dla konsumentów.