Xaris

Kierownik ds. operacyjnych / Customer Relationships Manager

Miejsce pracy: Poznań
Oferta wygasa: 25.08.2021

Signal Group ’Przyszłość jest miejscem, które tworzymy.’

Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca.

Ponad 27 lat doświadczenia na rynkach europejskich. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów.

Twój zakres obowiązków:

  • codzienny nadzór i odpowiedzialność za realizację zadań Twojego zespołu w zakresie koordynacji działań inwestycyjnych (otwieraniem nowych placówek) oraz prac serwisowych
  • odpowiedzialność za budowanie długoterminowych relacji biznesowych w obszarach operacyjno-sprzedażowych Klienta (np. z kierownikami regionalnymi) oraz zbieranie ich oczekiwań, a także wychodzenie naprzeciw wymaganiom (wyjazdy i bezpośrednie spotkania)
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta poprzez bieżące kontrolowanie i ulepszanie standardów obsługi w swoim zespole (kontakt telefoniczny, szybkość reakcji, przyjmowanie uwag)
  • ścisła współpraca z Business Development Manager’ami w zakresie kreowania nowych rozwiązań/usług dla Klientów
  • nadzór nad przestrzeganiem warunków SLA obsługiwanych Klientów
  • nadzór nad terminowymi płatnościami obsługiwanych Klientów
  • kontrola przepływu dokumentacji księgowej

Idealny Kandydat posiada:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym minimum 2 lata (delegowanie zadań, kontrola terminowości oraz jakości realizacji zadań, motywowanie, zarządzanie urlopami)
  • doświadczenie na stanowisku wymagającym budowania relacji z Klientem minimum 2 lata
  • umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie
  • gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski
  • posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B

Dodatkowym atutem będzie: 

  • doświadczenie w obsłudze Klienta sieciowego
  • doświadczenie na rynku FMCG, retail
  • znajomość standardów obsługi telefonicznej
  • szkolenia z obsługi Klienta
  • szkolenia z zarządzania zespołami

To praca dla Ciebie jeżeli:

  • potrzebujesz dynamicznego środowiska pracy o dużej niezależności
  • Twoją super-mocą jest umiejętność budowania relacji
  • lubisz zarządzać sytuacjami trudnymi i szukać rozwiązań, gdy inni ich nie widzą
  • wysokie tempo pracy jest dla Ciebie mobilizujące
  • posiadasz silny nawyk samodyscypliny
  • interesujesz się technikami komunikacji (np. NLP lub lubisz czytać D. Carnegie)
  • uwielbiasz wielozadaniowość i możliwość sprawdzania się na wielu płaszczyznach

Gwarantujemy:

  • wysoce samodzielne stanowisko
  • możliwość dużej decyzyjności i wdrażania kreowanych przez siebie strategii
  • silny wpływ na wizję i kierunki rozwoju
  • zróżnicowany zakres projektów
  • współpraca z różnorodnymi działami zapewniająca szeroki rozwój kompetencji
  • pracę w dynamicznym środowisku pełnym wyzwań