Xaris

Kierownik Wsparcia Technicznego i Stacji Monitorowania

Miejsce pracy: Poznań
Oferta wygasa: 06.05.2021

Signal Group ’Przyszłość jest miejscem,które tworzymy.’

Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca.

Ponad 27 lat doświadczenia na rynkach europejskich. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg.

Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów. Realizujemy wdrożenia dedykowanych rozwiązań dla Klientów sieciowych z branż retail, petrol, horeca, logistics, fashion oraz banking.

Solidny Pracodawca od 2013 roku. Tworzymy niepowtarzalną kulturę organizacyjną. Wiemy, że największym kapitałem Signal Group są jego Pracownicy, dlatego też naszym ciągłym wyzwaniem jest doskonalenie warunków pracy.

Dołącz do nas i się o tym przekonaj.

Do zadań osoby na stanowisku Kierownika Wsparcia Technicznego i Stacji Monitorowania będzie zarządzanie zespołem Operatorów reagujących zgodnie z procedurami na zdarzenia i incydenty w obiektach Naszych Klientów, w tym m.in. :

  • problemy z zasilaniem w obiekcie
  • weryfikacja rodzaju zdarzenia na obiektach
  • sabotaże (przypadkowe lub próby włamania)
  • zdalne wsparcie techniczne na podstawie scenariuszy pomocowych (pierwsza linia wsparcia)

Zakres obowiązków:

1. Zarządzanie i odpowiedzialność za funkcjonowanie działu poprzez:

  • tworzenie procedur i ich realizację 
  • uwzględnianie aspektów proceduralnych zarówno pod kątem rozwiązań technicznych jak i obsługi klienta
  • analizowanie i wyjaśnianie przyczyn powstania zaistniałych zdarzeń 
  • optymalizacja funkcjonujących procedur


2. Utrzymanie wysokich standardów współpracy z Klientami poprzez:

  • budowanie pozytywnych relacji 
  • argumentowanie zasadności wdrożonych procedur 
  • wyciąganie wniosków z powtarzających się zdarzeń i  wdrażanie planów naprawczych 
  • prowadzenie dokumentacji ochronnej zgodnie z Ustawą o Ochronie Osób i Mienia


3. Zarządzanie pracą zespołu poprzez:

  • ustalanie harmonogramu pracy zespołu (24/7)
  • czuwanie nad aktualnością wiedzy merytorycznej u operatorów
  • prowadzenia szkoleń dla operatorów w zakresie procedur
  • weryfikowanie jakości pracy zespołu i zapewnienie im odpowiedniego feedback’u
  • monitorowanie terminowości wykonania zgłoszeń przez operatorów
  • rozliczanie kart interwencyjnych
  • kształtowanie świadomości istoty stosowania przez zespół obowiązujących procedur

Idealny Kandydat posiada:

  • min. 3letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym - mile widziane w zespole rozproszonym
  • doświadczenie w zarządzaniu odpowiedzialnością za realizacje procedur
  • silne umiejętności zarządzania zespołem
  • wiedzę technologiczną/wiedzą techniczną
  • wysoką umiejętność działania pod presją czasu oraz w dynamicznym i stresogennym środowisku
  • gotowość do pracy w trybie zadaniowym w niestandardowych godzinach
  • autentyczną ciekawość branży technologicznej oraz dostrzeganie nowych możliwości w technologiach informacyjnych i komunikacyjnych :)


Dużym atutem będzie:

  • wykształcenie wyższe na kierunkach : teleinformatyka, informatyka, elektronika i telekomunikacja, instalacje techniczne i telekomunikacyjne i kierunki pokrewne
  • praktyczne zaplecze informatyczne (softwarowe) zdobyte na różnych stanowiskach lub w różnych projektach m.in. informatycznych, telekomunikacyjnych itd.
  • doświadczenie w prowadzeniu rozmów b2b


Dodatkowym atutem może okazać się:

  • znajomość języka angielskiego
  • praktyczną znajomość technologii SSWiN, CCTV i/lub systemów niskoprądowych np. systemów alarmowych, kontroli dostępu
  • doświadczenie w pracy przy monitoringu obiektów, w stacji monitorowania alarmów itd.

Oferujemy:

  • zadaniowy czas pracy
  • elastyczna forma zatrudnienia
  • nowoczesne biuro
  • zatrudnienie w najbardziej przyszłościowej branży nowoczesnych technologii :)
  • ubezpieczenie grupowe
  • bezpłatny parking
  • darmową, pyszną kawę :)