Xaris

Koordynator ds. zleceń serwisowych

Miejsce pracy: Poznań
Oferta wygasa: 04.08.2021

Signal Group ’Przyszłość jest miejscem, które tworzymy.’

Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca.

Ponad 27 lat doświadczenia na rynkach europejskich. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów. 

Poszukujemy osoby do zadań specjalnych, która dzięki silnemu zmysłowi organizacyjnemu i zamiłowaniu do pracy w wysokim tempie, skoordynuje proces realizacji zleceń serwisowych dla Naszego Kluczowego Klienta.

Twój zakres obowiązków:

1. Koordynacja zleceń serwisowych i napraw gwarancyjnych dot. produktów i usług, które w oparciu o nowoczesne technologie i sztuczną inteligencje, wpływają na doświadczenie i decyzje konsumentów - brzmi ciekawie?

2. Przyjmowanie zleceń serwisowych i prawidłowe pokierowanie dalszymi etapami zgodnie z Naszymi wytycznymi, w tym: odbiór zleceń ze skrzynki e-mailowej, wprowadzenie zlecenia do systemu, ustalenie priorytetu zgłoszenia, nadzór nad realizacją naprawy w terminie i raportowanie o stanie realizacji serwisu - oczywiście przejdziesz proces wdrożenia i wszystkiego Cię nauczymy :)

3. Podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów - zatem masz wpływ i ’jesteś kowalem losu zlecenia’ :)

4. Zamykanie zleceń serwisowych, w tym : alokacje zlecenia, potwierdzenie terminowej realizacji serwisu zgodnie z harmonogramem, skompletowanie dokumentacji, aktualizacja danych i ewidencja wykorzystanego sprzętu - będziesz jak strażnik - gdy uznasz, że zlecenie jest prawidłowo zrealizowane - możesz je zamknąć

5. Koordynacja procesów związanych z zamówieniami kluczy dostępu (od zamówienia do dostarczenia)

6. Kontakt z Klientami w zakresie udzielania rzetelnych informacji i wyjaśnień na temat etapów danego zlecenia oraz z serwisantami w zakresie wsparcia ich pracy i wyjaśniania potencjalnych niezgodności -  dzięki Twojej inicjatywie powstanie platforma wymiany informacji nt. stopnia realizacji zleceń

Wymagania obligatoryjne:

1. Wykształcenie minimum średnie

2. Posiadasz osobowość wymagającą pracy w wysokim tempie

3. Masz minimum rok doświadczenia zawodowego

TO PRACA DLA CIEBIE JEŻELI:

  • Jesteś osobą ambitną, a nuda czy niska produktywność sprawiają, że czujesz się po prostu źle
  • Chętnie uczestniczysz w szkoleniach tematycznych np. z obsługi klienta i efektywnej komunikacji
  • Lubisz kontakt z klientem 
  • Chcesz się rozwijać, mieć jak najwięcej możliwości, jednak nie czekasz biernie, aż szansa sama przyjdzie
  • Bierzesz sprawy w swoje ręce i samodzielnie potrafisz nimi kierować
  • Ciągle zastanawiasz się, jak ułatwić i poprawić jakość pracy
  • Dzielisz się swoimi rozwiązaniami z zespołem
  • Wykazujesz się aktywnością, wychodzisz z inicjatywą
  • Koncentrujesz swoje działania na obszarach w których masz wpływ i możesz je kształtować

TO NIE JEST PRACA DLA CIEBIE JEŻLI:

  • W pracy nigdy nie masz na nic czasu
  • Czujesz, że winę za Twoje niepowodzenia ponoszą inni
  • Nie lubisz ’wychodzić przed szereg’
  • Wolisz dostawać z góry narzucone zadania
  • Uzależniasz swoją pracę i aktywność od czynników, na które nie masz wpływu 

GWARANTUJEMY:

  • Zatrudnienie w najbardziej przyszłościowej branży nowoczesnych technologii
  • Bardzo duże możliwość rozwoju i awansu w strukturach
  • Współpracę z różnorodnymi działami zapewniająca szeroki rozwój kompetencji