Xaris

Koordynator ds zleceń serwisowych

Miejsce pracy: Poznań
Oferta wygasa: 29.05.2021

Signal Group ’Przyszłość jest miejscem,które tworzymy.’

Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca.

Ponad 27 lat doświadczenia na rynkach europejskich. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów. Realizujemy wdrożenia dedykowanych rozwiązań dla Klientów sieciowych z branż retail, petrol, horeca, logistics, fashion oraz banking.

Solidny Pracodawca od 2013 roku. Tworzymy niepowtarzalną kulturę organizacyjną. Wiemy, że największym kapitałem Signal Group są jego Pracownicy, dlatego też naszym ciągłym wyzwaniem jest doskonalenie warunków pracy.

Dołącz do nas i się o tym przekonaj.

Osoba na stanowisku Koordynatora ds. Zleceń Serwisowych odpowiada za zdalne koordynowanie prac wykonywanych przez techników serwisowych (mobilnych) na terenie Polski, w tym:

1. Przyjmowanie zleceń serwisowych oraz prawidłowe pokierowanie dalszymi etapami zgodnie z procedurami

  • odbiór zleceń ze skrzynki mailowej
  • wprowadzenie zlecenia do systemu wewnętrznego
  • przypisanie kategorii zlecenia/usterki oraz uzgodnionych zakresów prac
  • rozpoznanie oraz priorytetyzacja usterek krytycznych
  • pilotowanie i nadzór nad realizacją napraw w terminie
  • raportowania o stanie realizacji serwisu i sporządzanie sprawozdań
  • podejmowania wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów

 2. Zamykanie zleceń serwisowych

    • alokacja zleceń serwisowych
    • potwierdzenie terminowej realizacji serwisu zgodnie z wiążącymi harmonogramami
    • skompletowanie dokumentacji wykonanej usługi
    • ewidencjonowanie wykorzystanego do naprawy sprzętu
    • aktualizacja danych w systemie

3. Koordynacja procesów związanych z zamówieniami kluczy dostępu (od zamówienia do dostarczenia)

4. Kontakt z Klientami w zakresie udzielania rzetelnych informacji i wyjaśnień na temat etapów danego zlecenia

5. Bieżący kontakt z serwisantami w zakresie wsparcia ich pracy i wyjaśniania potencjalnych niezgodności

TO PRACA DLA CIEBIE JEŻELI:

  • jesteś osobą ambitną, a nuda czy niska produktywność sprawiają, że czujesz się po prostu źle
  • chcesz się rozwijać, mieć jak najwięcej możliwości, jednak nie czekasz biernie, aż szansa sama przyjdzie
  • bierzesz sprawy w swoje ręce i samodzielnie potrafisz nimi kierować
  • ciągle zastanawiasz się, jak ułatwić i poprawić jakość pracy
  • dzielisz się swoimi rozwiązaniami z zespołem
  • wykazujesz się aktywnością, wychodzisz z inicjatywą
  • koncentrujesz swoje działania na obszarach w których masz wpływ i możesz je kształtować

TO NIE JEST PRACA DLA CIEBIE JEŻELI:

  • w pracy nigdy nie masz na nic czasu
  • nie potrafisz się zorganizować
  • czujesz, że winę za Twoje niepowodzenia ponoszą inni
  • nie lubisz ’wychodzić przed szereg’
  • wolisz dostawać z góry narzucone zadania
  • nie wychodzisz z inicjatywą
  • uzależniasz swoją pracę i aktywność od czynników, na które nie masz wpływu

GWARANTUJEMY:

  • zatrudnienie w najbardziej przyszłościowej branży nowoczesnych technologii
  • bardzo duże możliwość rozwoju i awansu w strukturach
  • współpracę z różnorodnymi działami zapewniająca szeroki rozwój kompetencji
  • pracę w dynamicznym środowisku pełnym wyzwań
  • telefon służbowy
  • komputer służbowy
  • casual friday
  • nowoczesne biuro
  • ubezpieczenie grupowe
  • pyszną, darmową kawę :)