
Koordynator inwestycji
SIGNAL GROUP 'Przyszłość jest miejscem, które tworzymy.'
Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca.
30 lat doświadczenia. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów. Realizujemy wdrożenia dedykowanych rozwiązań dla Klientów sieciowych z branż retail, petrol, horeca, logistics, fashion oraz banking.
Solidny Pracodawca od 2013 roku. Tworzymy niepowtarzalną kulturę organizacyjną. Wiemy, że największym kapitałem Signal Group są jego Pracownicy, dlatego też naszym ciągłym wyzwaniem jest doskonalenie warunków pracy.
Jak powiedział kiedyś arcymistrz szachowy 'Sztuczna inteligencja i automatyzacja wciąż będą wypierać wiele zawodów, jeśli jednak szukacie dziedziny, która przez wiele lat będzie się dynamicznie rozwijać, zajmijcie się współpracą człowieka z maszyną, architekturą procesu i jego projektowaniem'.
Nie odkładaj decyzji o wysłaniu swojego CV na później. Zrób to teraz i dołącz do naszego zespołu!
Twój zakres obowiązków:
- zapewnienie terminowej realizacji inwestycji
- weryfikowanie oraz sporządzanie harmonogramów prac
- wybór wykonawców do realizacji inwestycji na nowych lub istniejących obiektach
- optymalizacja oraz dbałość o budżet inwestycji
- współpraca z podwykonawcami
- prowadzenie negocjacji dotyczących warunków realizacji prac z podwykonawcami
- kompletowanie, weryfikowanie sporządzanej dokumentacji powykonawczej oraz prowadzenie rozliczeń podwykonawców
- przygotowywanie rozliczeń dla Klienta
- bieżący kontakt z Klientem w sprawie realizacji inwestycji

Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- 2 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku
- umiejętność pracy z kilkoma projektami jednocześnie
- ukierunkowanie na realizację założonego celu
- komunikatywność
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- posiadanie proaktywnej postawy w obliczu problemu
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność nadawania priorytetów
- umiejętność samodzielnego szukania rozwiązań
Mile widziane:
- umiejętność prowadzenia negocjacji biznesowych
- doświadczenie współpracy bezpośredniej z Klientem
- wiedza techniczna z zakresu realizacji inwestycji
- wiedza z zakresu instalacji niskoprądowych
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- pracę w firmie, która wciąż się rozwija, ale przede wszystkim ma stabilną pozycję rynkową
- wynagrodzenie adekwatne do kompetencji
- możliwość awansu w strukturach
- udział w projektach z branży nowoczesnych technologii
- współpracę z Największymi dla Największych (Nasi Klienci to największe sieci retailowe w Polsce)
- międzynarodowe projekty
- dynamiczne środowisko pełne wyzwań
- wiele inicjatyw personalnych i nieustannie rozszerzane pakiety benefitów