Xaris

Koordynator realizacji projektu

Miejsce pracy: Poznań
Oferta wygasa: 27.03.2024

'Przyszłość jest miejscem, które tworzymy'

W Signal Group wierzymy, że technologia to nie tylko narzędzie, ale inspirująca siła pozwalająca nam kreować przyszłość. Dlatego stworzyliśmy Xaris® - system, który umożliwia naszym Klientom niezawodne zarządzanie inteligentną technologią z jednego miejsca.

 

Rozwiązania, które się sprawdzają

W świecie pełnym zmiennych, nasze technologie projektowane są tak, aby rozwijać się dzięki dynamice potrzeb. Dążymy do tworzenia produktów, które nie tylko spełniają oczekiwania, ale także przetrwają próbę czasu.

 

Kariera, która Cię rozwija

Chcesz być częścią przyszłości? Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym środowisku, które nie boi się wyzwań. W Signal Group, nie tylko dostosowujemy się do zmian, ale także je kształtujemy, dając Ci przestrzeń do rozwoju i innowacji. Jednoczymy osoby przedsiębiorcze w zdeterminowane zespoły, tworząc miejsce, gdzie pasja spotyka się z profesjonalizmem.

 

 

 

 

Twój zakres obowiązków:

  • zapewnienie terminowej realizacji inwestycji instalacji niskoprądowych
  • weryfikowanie oraz sporządzanie harmonogramów prac
  • wybór wykonawców do realizacji inwestycji na nowych lub istniejących obiektach
  • optymalizacja oraz dbałość o budżet inwestycji
  • współpraca z podwykonawcami
  • prowadzenie negocjacji dotyczących warunków realizacji prac z podwykonawcami
  • kompletowanie, weryfikowanie sporządzanej dokumentacji powykonawczej oraz prowadzenie rozliczeń podwykonawców
  • przygotowywanie rozliczeń dla Klienta
  • bieżący kontakt z Klientem w sprawie realizacji inwestycji

 

Nasze wymagania:

  • min. średnie wykształcenie
  • ok. 2-letnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku
  • umiejętność pracy z kilkoma projektami jednocześnie
  • ukierunkowanie na realizację założonego celu
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • posiadanie proaktywnej postawy w obliczu problemu
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność nadawania priorytetów
  • umiejętność samodzielnego szukania rozwiązań

 

 

Mile widziane:

  • umiejętność prowadzenia negocjacji biznesowych
  • doświadczenie we współpracy z klientem B2B
  • wiedza techniczna z zakresu realizacji inwestycji
  • wiedza z zakresu instalacji niskoprądowych
  • sprawne poruszanie się w arkuszach Excel

 

Gwarantujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku z elastycznym startem między 7:30 a 8:30
  • możliwość pracy hybrydowej po 3-miesięcznym okresie wdrożenia
  • niezbędne narzędzia pracy jak laptop i telefon, jeśli potrzebujesz - również dodatkowy monitor
  • pracę w firmie, która wciąż się rozwija, ale przede wszystkim ma stabilną pozycję rynkową
  • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji
  • możliwość awansu w strukturach
  • udział w projektach z branży nowoczesnych technologii
  • współpracę z Największymi dla Największych (nasi klienci to największe sieci retailowe w Polsce)
  • dynamiczne środowisko pełne wyzwań
  • wiele inicjatyw personalnych i nieustannie rozszerzane pakiety benefitów