Manager Operacyjny /Customer Relationship Manager

Miejsce pracy: Poznań
Oferta wygasa: 13.02.2021

Do obowiązków Managera Operacyjnego / Customer Relationship Manager należy:

  • codzienny nadzór nad realizacją zadań zespołu jako jego Lider
  • koordynacja działań inwestycyjnych związanych z otwieraniem nowych placówek
  • koordynacja działań związanych z pracami serwisowymi
  • budowanie relacji biznesowych z Klientem na rynku B2B
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta
  • nadzór nad terminowością pracy serwisów oraz montażu nowych obiektów
  • współpraca z członkami zespołu w zakresie inwestycji oraz serwisów
  • nadzór nad przestrzeganiem warunków SLA obsługiwanych Klientów
  • nadzór nad płatnościami obsługiwanych Klientów
  • nadzór przepływu dokumentacji księgowej

Idealny Kandydat posiada:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata
  • umiejętność koordynacji złożonych projektów
  • umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie
  • praktyczną znajomość zarządzania zespołem

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w obsłudze Klienta sieciowego
  • doświadczenie w obszarze zarządzania pracą serwisową / budowlaną / instalacyjną

To praca dla Ciebie jeżeli:

  • potrzebujesz dynamicznego środowiska pracy
  • jesteś osobą nastawianą na poszukiwanie rozwiązań
  • masz w sobie cechy lidera
  • Twoją super-mocą jest umiejętność budowania relacji
  • potrafisz zarządzań sytuacjami trudnymi
  • działanie pod presją jest dla Ciebie mobilizujące
  • posiadasz silny nawyk samodyscypliny
  • interesujesz się technikami komunikacji (np NLP lub lubisz czytać D. Carnegie)
  • stresujesz się mądrze i doskonale zarządzasz codziennością

Gwarantujemy:

  • wysoce samodzielne stanowisko
  • możliwość dużej decyzyjności i wdrażania kreowanych przez siebie strategii
  • silny wpływ na wizję i kierunki rozwoju
  • ścieżkę rozwoju i awansu
  • zróżnicowany zakres projektów
  • współpraca z różnorodnymi działami zapewniająca szeroki rozwój kompetencji
  • pracę w dynamicznym środowisku pełnym wyzwań

Ponadto zapewniamy:

  • telefon
  • komputer służbowy
  • pakiet medyczny
  • ubezpieczenie grupowe
  • casual friday
  • pyszną kawę ;)
  • nowoczesne biuro

Signal Group ’Przyszłość jest miejscem, które tworzymy.’

Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca.

Ponad 27 lat doświadczenia na rynkach europejskich. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów. Realizujemy wdrożenia dedykowanych rozwiązań dla Klientów sieciowych z branż retail, petrol, horeca, logistics, fashion oraz banking.

Solidny Pracodawca od 2013 roku. Tworzymy niepowtarzalną kulturę organizacyjną. Wiemy, że największym kapitałem Signal Group są jego Pracownicy, dlatego też naszym ciągłym wyzwaniem jest doskonalenie warunków pracy.

Dołącz do nas i się o tym przekonaj :)