
Menadżer ds. Rozwoju Sprzedaży (usługi serwisowe)
Signal Group 'Przyszłość jest miejscem, które tworzymy.'
Nowoczesne technologie
W Signal Group wierzymy, że technologia to nie tylko narzędzie, ale inspirująca siła pozwalająca nam kreować przyszłość. Dlatego stworzyliśmy Xaris® - system, który umożliwia naszym Klientom niezawodne zarządzanie inteligentną technologią z jednego miejsca.
Rozwiązania, które się sprawdzają
W świecie pełnym zmiennych, nasze technologie projektowane są tak, aby rozwijać się dzięki dynamice potrzeb. Dążymy do tworzenia produktów, które nie tylko spełniają oczekiwania, ale także przetrwają próbę czasu.
Doświadczenie i profesjonalizm
Ponad 33 lata doświadczenia na rynkach europejskich. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów.
Grupa składa się z 12 spółek, które łączą swoje kompetencje, aby dostarczać najwyższej jakości usługi i technologie, dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.
Twój zakres obowiązków:
- pozyskiwanie klienta dla usług Działu Serwisu, w tym m.in: serwisu urządzeń, usług monitoringu obiektów
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
- sporządzanie i prezentacja ofert handlowych usług dla klientów
- negocjacje z klientami w relacji B2B
- udział i reprezentowanie firmy w eventach takich jak: przetargi, targi, konferencje, panele dyskusyjne
- współpraca z kierownikiem Działu Serwisu w celu rozwoju i wzrostu sprzedaży usług oraz optymalizacji kosztów
- współtworzenie i realizowanie strategicznych planów rozwoju Działu Serwisu
- tworzenie raportów i analiz handlowych
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Nasze oczekiwania:
- praktyczne doświadczenie w negocjacjach B2B
- 6 lat doświadczenia zawodowego
- wykształcenie min. średnie
- proaktywna postawa biznesowa
- wysoka kultura biznesowa i osobista
- umiejętność pracy w szybkim tempie przy równoczesnej zmianie priorytetów
- wielozadaniowość
- praktyczna znajomość Pakietu MS Office
- umiejętność rozwiązywania problemów i negocjowania rozwiązań
- czynne prawo jazdy kat. B
- gotowość do wyjazdów służbowych (1/2 dni w tygodniu)
- znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
Idealnie się sprawdzisz jeśli:
- posiadasz zainteresowania z zakresu: nowoczesnych technologii, elektryki, elektroniki itp.
- posiadasz doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi z branży FMCG
- posiadasz 3-letnie doświadczenie w sprzedaży usług
- potrafisz efektywnie skomunikować się ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces rozwoju, ale także pozytywnie reprezentujesz firmę na zewnątrz dbając o interesy organizacji
- budujesz owocne relacje
- posiadasz wyższe wykształcenie o profilu technicznym
- jesteś dobrze zorganizowany/a i punktualny/a
- posiadasz rzetelne zaplecze zawodowe pozwalające na utrzymanie długoterminowych relacji z klientami
- doskonale zarządzasz projektem, terminami, zmianami
- jesteś doskonałym negocjatorem/doskonałą negocjatorką, posiadasz silne rozwinięte umiejętności perswazji, aby w sposób nienachalny i kompromisowy osiągać najlepsze porozumienia
- jesteś osobą zdeterminowaną do osiągania celów
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (ponad 33 lata)
- pracę z Największymi dla Największych (czołówka sieci handlowych w Polsce)
- udział w projektach z branży nowoczesnych technologii
- dużą decyzyjność i wdrażanie kreowanych przez siebie strategii
- silny wpływ na wizję i kierunki rozwoju
- wysoce samodzielne stanowisko
- konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
- możliwość pracy hybrydowej 3:2 (3 dni stacjonarnie, 2 dni zdalnie w tygodniu)
- telefon, laptop oraz samochód służbowy
- prywatną opiekę medyczną obejmującą całą rodzinę
- ubezpieczenie grupowe
- kartę Multisport
- inicjatywy personalne (Dzień Dziecka, Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka, Gwiazdka i wiele innych)
- indywidualnie dobierane szkolenia
- 1/2 dnia wolnego na Twoje urodziny
- nowoczesne biuro, darmowy parking i casual friday :)