Xaris

Operator HelpDesk / Centrum obsługi zdarzeń

Miejsce pracy: Poznań
Oferta wygasa: 15.08.2021

Signal Group ’Przyszłość jest miejscem, które tworzymy.’

Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca.

Ponad 27 lat doświadczenia na rynkach europejskich. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów.

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa telefoniczna oraz e-mailowa zdarzeń alarmowych i zleceń serwisowych
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Obsługa central alarmowych
  • Obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami

WYMAGANIA:

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w pracy na programach typu CRM
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Rzetelność w działaniu

Mile widziane:

  • Doświadczenie w centrach pomocy technicznej
  • Doświadczenie w pracy na infoliniach lub/i działach helpdesk
  • Kontakt z klientem przez telefon
  • Uczestnictwo w szkoleniach z obsługi telefonicznej klienta, obsługi reklamacji

GWARANTUJEMY:

  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Po okresie próbnym premię miesięczną nawet 700zł brutto (!)
  • Pracę w trybie zmianowym po 12h
  • 14 dni pracy i 16dni wolnych (!) w miesiącu
  • Możliwa częściowa praca zdalna po okresie wdrożenia
  • Zatrudnienie w najbardziej przyszłościowej branży nowoczesnych technologii :)
  • Bardzo duże możliwości rozwoju i awansu w strukturach
  • Ubezpieczenie grupowe