Xaris

Specjalista ds. kontrolingu

Miejsce pracy: Poznań
Oferta wygasa: 03.09.2022

SIGNAL GROUP 'Przyszłość jest miejscem, które tworzymy.'

 

Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca.

 

30 lat doświadczenia. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów. Realizujemy wdrożenia dedykowanych rozwiązań dla Klientów sieciowych z branż retail, petrol, horeca, logistics, fashion oraz banking.

 

Solidny Pracodawca od 2013 roku. Tworzymy niepowtarzalną kulturę organizacyjną. Wiemy, że największym kapitałem Signal Group są jego Pracownicy, dlatego też naszym ciągłym wyzwaniem jest doskonalenie warunków pracy.

 

Jak powiedział kiedyś arcymistrz szachowy 'Sztuczna inteligencja i automatyzacja wciąż będą wypierać wiele zawodów, jeśli jednak szukacie dziedziny, która przez wiele lat będzie się dynamicznie rozwijać, zajmijcie się współpracą człowieka z maszyną, architekturą procesu i jego projektowaniem'.

 

Nie odkładaj decyzji o wysłaniu swojego CV na później. Zrób to teraz i dołącz do naszego zespołu, obejmując stanowisko:

Twój zakres obowiązków będzie obejmował obsługę spółek wchodzących w skład Signal Group w zakresie:

  • przygotowywania analiz dot. rentowności projektów i spółek oraz wykonywania prognoz finansowych,
  • udziału w procesie budżetowania i przygotowywania w uzgodnieniu z kierownictwem budżetów kosztowych oraz comiesięczna weryfikacja ich wykonania na bazie danych z systemu księgowego,
  • udziału w wykonywaniu płatności na rzecz kontrahentów i kontroli ich rozliczeń,
  • weryfikacji i monitoringu dokumentów kosztowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów (pod kątem kompletności danych potrzebnych do oceny wyników finansowych),
  • analizy wpływu zmian w zakresie należności, zobowiązań, stanów magazynowych i rentowności projektów na sytuację finansową,
  • przygotowania raportów ad-hoc na potrzeby zarządzania procesami finansowymi,
  • udziału w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych i współpracy w procesie audytu finansowego,
  • kontroli rozliczeń pomiędzy spółkami w Grupie,
  • współpracy z zewnętrznym biurem księgowym w zakresie wyjaśnień i korekt dot. pozycji wynikowych,
  • przygotowywania dokumentacji cen transferowych.

Jeżeli finanse nie kryją przed Tobą tajemnic a do tego:

  • posiadasz wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomia, finanse, rachunkowość,
  • posiadasz 3 letnie doświadczenie w dziale finansowym i/lub kontrolingu firm handlowych, usługowych, produkcyjnych,
  • z łatwością posługujesz się systemami klasy ERP,
  • biegle korzystasz z danych księgowych,
  • posiadasz praktyczną umiejętność sporządzania kalkulacji i analiz finansowych,
  • biegle obsługujesz pakiet MS Office (szczególnie Excel),
  • znasz zasady rachunkowości w stopniu bardzo dobrym.
  • posiadasz lub chcesz rozwijać umiejętności w pracy z hurtowaniami danych oraz przygotowywaniu dokumentacji cen transferowych.

 

Dodatkowo cechuje Cię:

  • wszechstronna wiedza o procesach finansowych,
  • zdolność analizowania danych i wyciągania trafnych wniosków,
  • poszukiwanie niebanalnych rozwiązań i usprawnień,
  • dobra organizacja czasu i pracy własnej,
  • skrupulatność w wykonywaniu swoich zadań,
  • nastawienie na współpracę w zespole, umiejętna komunikacja z innymi zespołami w sposób zapewniający osiągnięcie celu.

Jeżeli oprócz przyjemności z pracy chcesz:

  • otrzymywać wynagrodzenie adekwatne do kompetencji oraz doświadczenia,
  • mieć możliwość pracy hybrydowej,
  • posiadać możliwość rozwoju i awansu w strukturach naszej organizacji,
  • pracować w ciekawym środowisku pracy i nie cierpieć na brak nudy,
  • czuć się pewniej poprzez uczestnictwo w ubezpieczeniu grupowym i prywatnej opiece medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • być częścią firmy, która wciąż się rozwija, ale przede wszystkim ma stabilna pozycję rynkową,
  • pracować z największymi przy największych projektach.