Xaris

Specjalista ds. kontrolingu

Miejsce pracy: Poznań
Oferta wygasa: 23.12.2022

SIGNAL GROUP 'Przyszłość jest miejscem, które tworzymy.'

 

Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca.

 

30 lat doświadczenia. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów. Realizujemy wdrożenia dedykowanych rozwiązań dla Klientów sieciowych z branż retail, petrol, horeca, logistics, fashion oraz banking.

 

Solidny Pracodawca od 2013 roku. Tworzymy niepowtarzalną kulturę organizacyjną. Wiemy, że największym kapitałem Signal Group są jego Pracownicy, dlatego też naszym ciągłym wyzwaniem jest doskonalenie warunków pracy.

 

Jak powiedział kiedyś arcymistrz szachowy 'Sztuczna inteligencja i automatyzacja wciąż będą wypierać wiele zawodów, jeśli jednak szukacie dziedziny, która przez wiele lat będzie się dynamicznie rozwijać, zajmijcie się współpracą człowieka z maszyną, architekturą procesu i jego projektowaniem'.

 

Nie odkładaj decyzji o wysłaniu swojego CV na później. Zrób to teraz i dołącz do naszego zespołu, obejmując stanowisko:

 

Twój zakres obowiązków :

  • przygotowywanie analiz dot. rentowności projektów i spółek oraz wykonania prognoz finansowych,
  • udział w procesie budżetowania i przygotowywanie w uzgodnieniu z kierownictwem budżetów kosztowych oraz comiesięczna weryfikacja ich wykonania na bazie danych z systemu księgowego,
  • udział w wykonywaniu płatności na rzecz kontrahentów i kontroli ich rozliczeń,
  • weryfikacja i monitoring dokumentów kosztowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów (pod kątem kompletności danych potrzebnych do oceny wyników finansowych),
  • analiza wpływu zmian w zakresie należności, zobowiązań, stanów magazynowych i rentowności projektów na sytuację finansową,
  • przygotowywanie raportów ad-hoc na potrzeby zarządzania procesami finansowymi,
  • udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych i współpracy w procesie audytu finansowego,
  • kontrola rozliczeń pomiędzy spółkami w Grupie,
  • współpraca z zewnętrznym biurem księgowym w zakresie wyjaśnień i korekt dot. pozycji wynikowych,
  • przygotowywanie dokumentacji cen transferowych.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomia, finanse, rachunkowość,
  • 3 letnie doświadczenie w dziale finansowym i/lub kontrolingu firm handlowych, usługowych, produkcyjnych,
  • umiejętność posługiwania się systemami klasy ERP,
  • biegłe korzystanie z danych księgowych,
  • praktyczna umiejętność sporządzania kalkulacji i analiz finansowych,
  • biegła obsługa pakiet MS Office (szczególnie Excel),
  • znajomość zasad rachunkowości w stopniu bardzo dobrym,

Nasz idealny kandydat:

  • posiada umiejętność pracy z hurtowaniami danych oraz przygotowywaniu dokumentacji cen transferowych,
  • posiada wszechstronną wiedzę o procesach finansowych,
  • potrafi analizować dane i wyciągać trafne wnioski,
  • poszukuje niebanalnych rozwiązań i usprawnień,
  • cechuje się dobrą organizacją czasu i pracy własnej,
  • jest skrupulatny w wykonywaniu swoich zadań,
  • nastawiony jest na współpracę w zespole, umiejętnie komunikuje się z innymi zespołami w sposób zapewniający osiągnięcie celu.

To oferujemy:

 

  • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji oraz doświadczenia;
  • możliwość pracy hybrydowej,
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturach naszej organizacji,
  • ciekawe środowisko pracy i brak nudy,
  • poczucie pewności poprzez uczestnictwo w ubezpieczeniu grupowym i prywatnej opiece medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • uczestnictwo w życiu organizacji, która wciąż się rozwija, ale przede wszystkim ma stabilną pozycję rynkową,
  • inicjatywy personalne np. 'Połówka w urodziny',
  • pracę z największymi przy największych projektach.