Xaris

Specjalista ds. koordynacji prac serwisowych

Miejsce pracy: Poznań
Oferta wygasa: 24.07.2024

'Przyszłość jest miejscem, które tworzymy'

W Signal Group wierzymy, że technologia to nie tylko narzędzie, ale inspirująca siła pozwalająca nam kreować przyszłość. Dlatego stworzyliśmy Xaris® - system, który umożliwia naszym Klientom niezawodne zarządzanie inteligentną technologią z jednego miejsca.

 

Rozwiązania, które się sprawdzają

W świecie pełnym zmiennych, nasze technologie projektowane są tak, aby rozwijać się dzięki dynamice potrzeb. Dążymy do tworzenia produktów, które nie tylko spełniają oczekiwania, ale także przetrwają próbę czasu.

 

Kariera, która Cię rozwija

Chcesz być częścią przyszłości? Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym środowisku, które nie boi się wyzwań. W Signal Group, nie tylko dostosowujemy się do zmian, ale także je kształtujemy, dając Ci przestrzeń do rozwoju i innowacji. Jednoczymy osoby przedsiębiorcze w zdeterminowane zespoły, tworząc miejsce, gdzie pasja spotyka się z profesjonalizmem.

 

 

Twój zakres obowiązków:

  • przyjmowanie zleceń serwisowych i prawidłowe pokierowanie dalszymi etapami (odbiór zleceń ze skrzynki e-mailowej, wprowadzenie zlecenia do systemu, ustalenie priorytetu zgłoszenia, nadzór nad realizacją naprawy w terminie przez technika i raportowanie o stanie realizacji serwisu)
  • koordynowanie pracy techników serwisowych działających na terenie całej Polski, weryfikacja poprawności tras i ich optymalizacja, a także zapewnienie dodatkowych zleceń krytycznych w obrębie lokalizacji pracy danego technika
  • podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów
  • zamykanie zleceń serwisowych, w tym: alokacje zlecenia, potwierdzenie terminowej realizacji serwisu zgodnie z harmonogramem, skompletowanie dokumentacji, aktualizacja danych i ewidencja wykorzystanego sprzętu
  • kontakt z Klientami w zakresie udzielania informacji na temat etapów danego zlecenia
  • kontakt z serwisantami w zakresie wsparcia ich pracy i wyjaśniania potencjalnych niezgodności

 

Nasze wymagania:

  • min. średnie wykształcenie
  • posiadasz pierwsze (około roczne) doświadczenie zawodowe
  • lubisz zmiany i działania ad hoc
  • nie boisz się rozmów telefonicznych z Klientem
  • umiesz pracować w dynamicznym środowisku
  • posiadasz proaktywną postawę w obliczu problemu
  • potrafisz pracować pod presją czasu
  • jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną
  • samodzielnie szukasz rozwiązań

 

 

Mile widziane:

  • szkolenia i/lub doświadczenie z zakresu obsługi klienta, obsługi reklamacji, teleinfolinii, call center, w inwestycjach budowlanych, koordynacji prac zespołów, praca w spedycji
  • sprawne poruszanie się w arkuszach Excel

 

 

To praca dla Ciebie jeżeli:

  • jesteś osobą ambitną, a nuda czy niska produktywność sprawiają, że czujesz się nieefektywnie
  • chętnie uczestniczysz w szkoleniach tematycznych np. z obsługi klienta i efektywnej komunikacji
  • lubisz kontakt z klientem
  • chcesz się rozwijać, mieć jak najwięcej możliwości, jednak nie czekasz biernie, aż szansa sama przyjdzie
  • dzielisz się swoimi rozwiązaniami z zespołem
  • wykazujesz się aktywnością, wychodzisz z inicjatywą
  • koncentrujesz swoje działania na obszarach w których masz wpływ i możesz je kształtować

 

 

Jeśli znajdujesz się w tych opisach, to rola specjalisty ds. koordynacji prac serwisowych jest tym czego szukasz. To stanowisko nie tylko pozwoli Ci wykorzystać Twoje umiejętności i predyspozycje, ale również zapewni wiele satysfakcjonujących wyzwań i możliwość rozwoju.

Gwarantujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku z elastycznym startem między 7:30 a 8:30
  • możliwość pracy hybrydowej po 3-miesięcznym okresie wdrożenia
  • niezbędne narzędzia pracy jak laptop i telefon, jeśli potrzebujesz - również dodatkowy monitor
  • pracę w firmie, która wciąż się rozwija, ale przede wszystkim ma stabilną pozycję rynkową
  • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji
  • możliwość awansu w strukturach
  • udział w projektach z branży nowoczesnych technologii
  • współpracę z Największymi dla Największych (nasi klienci to największe sieci retailowe w Polsce)
  • dynamiczne środowisko pełne wyzwań
  • wiele inicjatyw personalnych i nieustannie rozszerzane pakiety benefitów