Xaris

Specjalista ds technicznych (CCTV, PPOŻ, SSWiN, DSO)

Miejsce pracy: Poznań
Oferta wygasa: 10.10.2024

'Przyszłość jest miejscem, które tworzymy'

W Signal Group wierzymy, że technologia to nie tylko narzędzie, ale inspirująca siła pozwalająca nam kreować przyszłość. Dlatego stworzyliśmy Xaris® - system, który umożliwia naszym Klientom niezawodne zarządzanie inteligentną technologią z jednego miejsca.

 

Rozwiązania, które się sprawdzają

W świecie pełnym zmiennych, nasze technologie projektowane są tak, aby rozwijać się dzięki dynamice potrzeb. Dążymy do tworzenia produktów, które nie tylko spełniają oczekiwania, ale także przetrwają próbę czasu.

 

Kariera, która Cię rozwija

Chcesz być częścią przyszłości? Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym środowisku, które nie boi się wyzwań. W Signal Group, nie tylko dostosowujemy się do zmian, ale także je kształtujemy, dając Ci przestrzeń do rozwoju i innowacji. Jednoczymy osoby przedsiębiorcze w zdeterminowane zespoły, tworząc miejsce, gdzie pasja spotyka się z profesjonalizmem.

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja techniczna w zakresie konfiguracji, programowania, uruchamiania i wdrażania systemów i instalacji niskoprądowych (CCTV, PPOŻ, SSWiN, DSO)
  • Opracowywanie dokumentacji projektowej, wykonawczej i powykonawczej
  • Wykonywanie instrukcji montażowych, serwisowych i konserwacyjnych w zakresie wdrażanych / uruchamianych systemów niskoprądowych
  • Nadzór nad prowadzonymi pracami wykonawczymi na obiektach testowych, ich koordynacja techniczna i kontrola
  • Codzienna dbałość i odpowiedzialność za realizację, terminowość i jakość wykonywanych zadań
  • Regularne analizowanie obecnych procesów pracy w celu ich usprawnienia i optymalizacji
  • Przygotowywanie kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji materiałowej
  • Wyszukiwanie nowych technologii, rozwiązań i usprawnień technicznych
  • Regularne raportowanie stanu prac do przełożonego oraz interesariuszy projektów
  • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla podwykonawców i klientów firmy
  • Wsparcie organizacyjne i merytoryczne dla działów odpowiedzialnych za sprzedaż, wdrożenia, serwis i utrzymanie tworzonych systemów i aplikacji.

Idealny Kandydat posiada:

  • wykształcenie wyższe na kierunkach: elektrotechnika, teleinformatyka, informatyka, elektronika i telekomunikacja, instalacje techniczne i telekomunikacyjne i kierunki pokrewne
  • wiedzę technologiczną/wiedzę techniczną
  • praktyczną znajomość technologii SSWiN, CCTV, KD
  • umiejętność wykonywania instrukcji, dokumentacji projektowej, wykonawczej i powykonawczej
  • umiejętność skutecznej komunikacji

 

Dużym atutem będzie:

  • praktyczne zaplecze informatyczne (softwarowe) zdobyte na różnych stanowiskach lub w różnych projektach m.in. informatycznych, telekomunikacyjnych itd.

 

Dodatkowym atutem może okazać się:

  • znajomość języka angielskiego;
  • praktyczna znajomość innych systemów niskoprądowych, np. PPOŻ, DSO;
  • doświadczenie w pracy przy monitoringu obiektów, w stacji monitorowania alarmów itd.;
  • zainteresowanie nowymi technologiami i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań technicznych w branży;
  • umiejętność identyfikacji i zarządzania ryzykiem.

Gwarantujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (33 lata)
  • rozwój w najbardziej przyszłościowej branży nowoczesnych technologii
  • pracę z Największymi dla Największych (czołówka sieci handlowych w Polsce)
  • intensywną, ambitną pracę pełną wyzwań i pozbawioną monotonii
  • możliwość pracy hybrydowej
  • atrakcyjny pakiet świadczeń obejmujący opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • kartę Multisport
  • wiele inicjatyw personalnych
  • nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji i darmowy parking :)