Technik/Inżynier Wsparcia (zwrotomaty, paczkomaty, urządzenia vendingowe)
'Przyszłość jest miejscem, które tworzymy'
W Signal Group wierzymy, że technologia to nie tylko narzędzie, ale inspirująca siła pozwalająca nam kreować przyszłość. Dlatego stworzyliśmy Xaris® - system, który umożliwia naszym Klientom niezawodne zarządzanie inteligentną technologią z jednego miejsca.
Rozwiązania, które się sprawdzają
W świecie pełnym zmiennych, nasze technologie projektowane są tak, aby rozwijać się dzięki dynamice potrzeb. Dążymy do tworzenia produktów, które nie tylko spełniają oczekiwania, ale także przetrwają próbę czasu.
Kariera, która Cię rozwija
Chcesz być częścią przyszłości? Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym środowisku, które nie boi się wyzwań. W Signal Group, nie tylko dostosowujemy się do zmian, ale także je kształtujemy, dając Ci przestrzeń do rozwoju i innowacji. Jednoczymy osoby przedsiębiorcze w zdeterminowane zespoły, tworząc miejsce, gdzie pasja spotyka się z profesjonalizmem.
Do naszego zespołu poszukujemy Technika/Inżyniera Wsparcia - pasjonata technologii, który nie boi się wyzwań i chce tworzyć innowacyjne rozwiązania. Jeśli fascynują Cię nowoczesne systemy i urządzenia, lubisz myśleć nieszablonowo i rozwiązywać techniczne zagadki, to czekamy właśnie na Ciebie! U nas znajdziesz przestrzeń do rozwoju, twórczego podejścia i pracy nad projektami, które zmieniają codzienność naszych klientów.
Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w inspirującym środowisku!
Do Twoich zadań na stanowisku Technik/Inżynier Wsparcia będzie należało:
- tworzenie lub adaptacja rozwiązań technologicznych wybranych producentów i dostawców na potrzeby świadczonych przez firmę usług,
- kreowanie rozwiązań technologicznych usprawniających serwisowanie urządzeń,
- pomoc w diagnozowaniu i usuwaniu usterek urządzeń i systemów (różnego rodzaju zwrotomaty, paczkomaty, urządzenia vendingowe i inne),
- wsparcie techniczne dla prowadzonych działań handlowych.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (kierunki techniczne),
- ok. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- praktyczna wiedza techniczna umożliwiająca, rozpoznawanie i serwisowanie rozwiązań technologicznych z obszaru zwrotomatów, paczkomatów, urządzeń vendingowych i innych,
- doświadczenie w procesach instalatorskich, technicznych i technicznego wsparcia sprzedaży,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej i opracowywania materiałów szkoleniowych/instruktażowych dla podwykonawców,
- czynne prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- znajomość technologii IP/LAN,
- znajomość systemów niskoprądowych typu CCTV, KD, SSWiN i inne,
- licencja pracownika zabezpieczenia technicznego,
- uprawnienia SEP 1.
To oferujemy:
- wysoce samodzielne stanowisko,
- elastyczne formy zatrudnienia (UoP, B2B),
- pracę w firmie, która wciąż się rozwija, ale przede wszystkim ma stabilną pozycję rynkową
- konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji,
- system premiowy,
- zatrudnienie w najbardziej przyszłościowej branży nowoczesnych technologii,
- pracę z Największymi dla Największych (czołówka sieci handlowych w Polsce),
- telefon i laptop służbowy,
- wiele inicjatyw personalnych i nieustannie rozszerzane pakiety benefitów.