Bezpieczne zakupy w pandemii

Rozwiązania technologiczne umożliwiające bezpieczną sprzedaż i obsługę klientów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi pandemii koronawirusa COVID-19 (SARS-CoV-2)

System kontroli wejścia

  • Dostosuj obiekt do najnowszych rządowych obostrzeń dotyczących handlu

  • Zadbaj o bezpieczeństwo swoich pracowników i klientów

  • Informuj o możliwości bezpiecznego wejścia do obiektu za pomocą czytelnych sygnalizatorów lub cyfrowych wyświetlaczy

System kontroli wejścia

Nowy porządek

Jednym z głównych działań powstrzymujących rozprzestrzenianie się wirusa jest zachowanie odpowiedniej odległości od innych ludzi. Sklepy mogą wpuszczać ograniczoną liczbę klientów, uzależnioną od powierzchni danego obiektu. Kluczowe staje się zatem kontrolowanie liczby klientów przebywających jednocześnie w sklepie.

Działanie systemu

Podstawowa wersja systemu umożliwia zdalne kontrolowanie sygnalizacji świetlnej, która informuje klientów o możliwości wejścia do sklepu. W ten sposób w sklepie może przebywać np. tylko jedna osoba, co jest wskazane w przypadku niewielkich obiektów jak apteki czy poczty.

W bardziej zaawansowanej wersji mówimy o wyświetlaczu połączonym z czujnikiem. Taki system sam policzy liczbę klientów przebywających w sklepie i wyświetli to na ekranie, a nawet może poinformować o średnim czasie oczekiwania na wejście.

Oferujemy różne warianty systemu dostosowane do specyfiki obiektów: sygnalizatory LED lub monitory obsługiwane zdalnie za pomocą pilota, w pełni zautomatyzowane czujniki połączone z monitorami dla jednego lub kilku wiatrołapów, a nawet kamerę z funkcją analizy optycznej sprzężoną z monitorem.

Długofalowa inwestycja

System kontroli wejścia nie jest wyłącznie doraźnym reagowaniem na rządowe obostrzenia dotyczące handlu, lecz raczej długofalową inwestycją. Czujniki liczące klientów i cyfrowe wyświetlacze z łatwością mogą zostać zaimplementowane do systemu komunikacji wizualnej – Digital Signage.

Liczba osób odwiedzających obiekt handlowy czy godziny natężenia klientów to cenne informacje, które z powodzeniem wykorzysta zespół marketingu, np. dostosowując treści wyświetlane na monitorach i wpływając w ten sposób na wyniki sprzedażowe. Jeszcze więcej danych dostarczą kamery z funkcją analizy optycznej.

Kamery termowizyjne

  • Bezkontaktowo zmierz temperaturę skóry wybranych osób

  • Zareaguj zgodnie z procedurą w przypadku wykrycia podwyższonej temperatury

  • Zadbaj o bezpieczeństwo swoich pracowników i klientów

Bezpieczeństwo 2.0

Kamery termowizyjne pozwalają na bezkontaktowe poznanie temperatury otoczenia. Dla pracodawców oznacza to szybki i co najważniejsze bezpieczny sposób na zmierzenie temperatury swoim pracownikom.

Pomiar temperatury trwa mniej niż sekundę i odbywa się z bezpiecznej odległości, co znacznie minimalizuje ryzyko infekcji. Wykrycie niestandardowej temperatury, czyli w tym wypadku gorączki pracownika, wywołuje alarm i pozwala zareagować zgodnie z ustaloną wcześniej procedurą.

Mobilność i łatwość obsługi

Warto podkreślić, że kamera termowizyjna jest w pełni mobilna i może być wykorzystywana w różnych miejscach, adekwatnie do potrzeb. Obsługa kamery odbywa się za pomocą intuicyjnej i bezpłatnej aplikacji na smartfona.

Click&Collect

(Drive4Retail)

  • Technologia i wsparcie procedur do zakupów typu Click&Collect

  • Różne warianty dopasowane do specyfiki obiektów

  • Implementacja niewymagająca ingerencji w infrastrukturę obiektów

Szybkość, wygoda i bezpieczeństwo

Drive4Retail to zakupy online typu Click&Collect bez potrzeby opuszczania pojazdu, a więc maksymalnym stopniu bezpieczeństwa. Istotną zaletą rozwiązania jest to, że nie wymaga ono ingerencji w infrastrukturę obiektu, co skutkuje jego szybką implementacją.

Customer Experience

Drive4Retail zmniejszy kolejki i skróci czas realizacji zakupów, co pozytywnie przełoży się na doświadczenia klientów. Stworzenie zupełnie nowego kanału sprzedaży pozwoli ponadto zyskać zupełnie nową grupę klientów i w konsekwencji zwiększyć obroty sklepu.

Do dalszych możliwych integracji naszego rozwiązania należy sprzężenie go z systemem Digital Signage lub z chatbotem.

Nie tylko technologia

Nasze doświadczenie budujemy od czasów pierwszych restauracji QSR w Polsce. Oznacza to, że oferujemy nie tylko rozwiązania technologiczne, ale także know-how i wsparcie dla procedur. Dzięki temu mamy pewność, że implementacja nastąpi szybko i sprawnie, a nowy kanał sprzedaży będzie generował przychody i zadowolenie korzystających z niego.

Zapraszamy także do zapoznania się z tagiem #technologiawczasachzarazy na LinkedIn

linkedin