Nowy porządek
Jednym z głównych działań powstrzymujących rozprzestrzenianie się wirusa jest zachowanie odpowiedniej odległości od innych ludzi. Sklepy mogą wpuszczać ograniczoną liczbę klientów, uzależnioną od powierzchni danego obiektu. Kluczowe staje się zatem kontrolowanie liczby klientów przebywających jednocześnie w sklepie.
Działanie systemu
Podstawowa wersja systemu umożliwia zdalne kontrolowanie sygnalizacji świetlnej, która informuje klientów o możliwości wejścia do sklepu. W ten sposób w sklepie może przebywać np. tylko jedna osoba, co jest wskazane w przypadku niewielkich obiektów jak apteki czy poczty.
W bardziej zaawansowanej wersji mówimy o wyświetlaczu połączonym z czujnikiem. Taki system sam policzy liczbę klientów przebywających w sklepie i wyświetli to na ekranie, a nawet może poinformować o średnim czasie oczekiwania na wejście.
Oferujemy różne warianty systemu dostosowane do specyfiki obiektów: sygnalizatory LED lub monitory obsługiwane zdalnie za pomocą pilota, w pełni zautomatyzowane czujniki połączone z monitorami dla jednego lub kilku wiatrołapów, a nawet kamerę z funkcją analizy optycznej sprzężoną z monitorem.
Długofalowa inwestycja
System kontroli wejścia nie jest wyłącznie doraźnym reagowaniem na rządowe obostrzenia dotyczące handlu, lecz raczej długofalową inwestycją. Czujniki liczące klientów i cyfrowe wyświetlacze z łatwością mogą zostać zaimplementowane do systemu komunikacji wizualnej – Digital Signage.
Liczba osób odwiedzających obiekt handlowy czy godziny natężenia klientów to cenne informacje, które z powodzeniem wykorzysta zespół marketingu, np. dostosowując treści wyświetlane na monitorach i wpływając w ten sposób na wyniki sprzedażowe. Jeszcze więcej danych dostarczą kamery z funkcją analizy optycznej.